måndag 3 mars 2008

Lånad lista!!!

Ta fram din mobil, gå in i telefonboken:

Har du kysst nummer 7? -Nä, det tror ja inte ialla fall... Kanske på fyllan i ungdomen, who knows...
Brukar du hänga med nummer 19? -Nej inte längre eftersom avståndet är ett hinder men det går inte en dag utan att jag tänker på sötaste Helen o Linn.
Gillar du nummer 26? -Klart jag gör!
Är nummer 15 din bästis? - Nej men en underbar systerdotter som den 10 mars ska få en lite Tuwa.
Älskar du nr 10? - Ja jag älskar min bror så det värker, synd bara att vi inte har någon kontakt längre.
Är nr 20 bra? -Hon är klockren!!!
Har du träffat nr 9 i veckan? -Nä men antagligen till helgen.
Har nr 16 gått i samma klass som du? -Nopp, men vi har bott på samma internat o han bodde väl i princip hos min rumskompis hela sista året =)
Vet du om nr 31 har ett förhållande? -Haha numret är till min avdelning på förskolan så för att svara på frågan -Nej.

Har kanske glömt berätta att det blir tillökning i familjen om en månad typ... Metallica är på tjocken =) Kattungar nån??

5 kommentarer:

stickling sa...

Jag snodde listan. Den var rolig. dessutom försöker jag kränga katter åt dig.

stickling sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
stickling sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
stickling sa...

Äh, det var bara jag som tryckte på knappen massa gånger. klantigt.

Anonym sa...

Haha ja lite klantigt faktiskt ;)

Låter bra... nu e det många som är intressenter!! Kanske vi blir av med dem...