fredag 22 maj 2009

JAG STÖR MIG!!!

Ja, det är mycket jag stör mig på just nu...
- jag stör mig på att vi inte har några pengar o det är så mycket jag vill köpa...
- jag stör mig på alla människor som måste hävda sig hela tiden o verka bättre än alla andra...
- jag stör mig redan på badjävlarna...
- jag stör mig på kattkräket som inte behagat komma hem på snart 5 dygn och ger mig mardrömmar...
- jag stör mig på alla som kör för fort, eller bara fort förbi vårat hus...
- jag stör mig på vågen som inte verkar fatta vad neråt betyder...
- jag stör mig på karln som ska vara borta hela lördagen och tönta sig med sina rollspelskompisar...
- jag stör mig på nästan allt men inte är jag sur för det =)

6 kommentarer:

Maria sa...

*skratt* Du vet, man FÅr det ibland :-D

Måste dock hålla med dig på några punkter!

JaMa sa...

Töcker änna synn om daj!!

grodan bolls blogg sa...

vilken katt är det som har avrit bort ai 5 dygn?

syrran sa...

hahhahah ja du är väl för underbar heheheh, klockren.. älskar dej..
ha det bra kram syrran

Freja & Loves mamma sa...

När vi kom hem i söndags flög Metallica ut, antagligen dödstrött på herrarna här hemma och sen dess har inte damen visat sig. Nästan så att jag tror att hon flyttat...

jenny sa...

hehhe man har sådana dagar emellanåt :D

Kram