lördag 20 juni 2009

Dagen var lyckad!

Oj oj oj, så va det dagen över. Men shit va roligt vi har haft det.
God mat (klappar mig själv på axeln), god tårta som Freja applåderade o wowade åt =) Supertrevligt sällskap, grillning, 5-kamp o alkohol... Japp, även jag för i nåra dar nu har det varit urmjölkning som förberedelser (natten förlöpte smidigt då lille Bengtsson tyckte det var smaskens med tuttmjölk ur flaska för första gången...)

Klart att Elvis ska vara med, helt ogenerat gick han lite senare bort o bajsade mitt på gräsmattan...
Videon i förra inlägget är från våran 5-kamp. Killarna mot tjejerna så klart. Tyvärr föll vi på målsnöret men det kanske va tur eftersom det var min kära sambo som stod för sista kastet i sista grenen kubb. Missade han vann vi allt o vice versa. Fatta hans ångest ifall han missat, lätt ångest hade han iaf eftersom han var så duktig på norsk fylla =) Han hade dessutom förlorat tamponghävningen o va lite sur för det (JAG VANN!!!)

En av den mest spännande diskussionen för kvällen var om likören vi drack innehöll nån alkohol eller inte... Inköpt av sambon på Kuba för några år sen men inte uppdrucken. (Kanske pga färgen) Men efter lite googlande kom vi fram till procentsatsen o alla blev nöjda =) Sambon lite väl om man säger så ;)
= somna i soffan...

1 kommentar:

Jenny Ölmebo sa...

heheh en härlig dag ser det ut som att vara :9
haha han blev glad va :D