söndag 19 juli 2009

Dagen efter

Jag väntade på ett "HALLELULIA" när godiset landade i munnen men det uteblev. Inte heller när chipsen kom fram. Visst det var gott men inte "jag har inte ätit godis på en månad"-gott. Jättekonstigt ju. Idag är det bara lite jobbigare med sug men inget allvarligt. Jag har kört på som vanligt. Hämtade Freja hos farmor o där gjorde jag en tacospaj som man kan döda för, helt underbar. Jag har fått receptet från denna sida o sen modifierat den lite... Kolla in chokladkakan på samma sida... Läcker! Ska vi göra den på fredag Maria?

1 kommentar:

Linda sa...

Filmen var så där, men tror jag behöver se den igen. Känns som det vara var en film som bara var tvungen att vara innan de sista.

Tänk om man kunde gå ner lika mycket i vikt som du. Hade inte varit fel. Gick inte upp mycket med Lea(typ 10 kg) men de verkar komma nu :S Grattis till viktnedgången.