söndag 26 juli 2009

Dax att prova nå´t nytt

Nu har jag kommit hem från en mycket trevlig tur i värmland. Tvillingarna var hur söta som helst =)
Dagen idag har varit en väga/mäta dag och vågen stannade på -0.3 kg. Inte dåligt eftersom jag ätit mer kolhydrater denna vecka än förut... Måtten fortsätter minska oxå... Men nu har jag bestämt mig för att sluta med LCHF. Jag har tappat glädjen för mat, det känns bara som ett nödvändigt ont att äta. Allt smakar lika eller inte alls. Det är inte så att jag är sugen på potatis o bröd utan det är att jag inte är sugen på nå´t alls. Likgiltighet typ o så ska inte livet vara. Jag måste lära mig att äta allt på rätt sätt..... Viktväktarna vet jag ju funkar men det är såå dyrt. På nätet finns nåra klubbar som jag tänkte kolla upp. Fortsättning följer garanterat =)

Sen har jag funderat lite på att skaffa en ny bloggdesign. Har tyckt länge nu att det verkar onödigt men jag har tröttnat på denna o det finns inte så många andra som e ok... Nån som vet nån som gör det bra o billigt?

Inga kommentarer: