torsdag 16 juli 2009

Ibland måste det få handla om mig....

Det känns som allt kretsar (med rätta) runt mina barn... Mina tankar uppslukas av dem o mina handlingar blir så de sätts i första rummet. Självklart! Konstigt vore det kanske annars... men jag känner att det börjar gnaga nu. Jag tänder på alla cylindrar direkt o blir lite lätt uppgiven. Därför ska jag nu se till att mitt liv handlar om mig. Imorrn ska jag på ansiktsmassage och på måndag ska jag på finsk massage. Ska inte tänka på de här hemma o hur de har det under tiden utan bara fokusera på mig! Sådäså......

10 kommentarer:

Anci sa...

Gud så gött, man behöver sånt ibland för att ladda batterierna. Tapeten & väggfärgen är inhadlat på Rusta av alla ställen, vi är kanon nöjda med resultatet =)

grodan bolls blogg sa...

Härligt gumman, när bär det av hit sedan då? *kram*

JaMa sa...

Det kan du verkligen vara värd!

Familjen Kjellman sa...

Låter underbart, men vad är finsk massage?

Freja & Loves mamma sa...

Ingen aning va finsk massage är, ska bli spännande att få veta. Fick ett presentkort av Svenssons i födelsedagspresent o tyckte det va dax...

grodan bolls blogg sa...

Du är så välkommen gumman *kram*

Linda sa...

Åh, det låter super gött... Hade behövt de med. Men ja ska inte klaga, inte än i alla fall. Lea är ju bara 3 månader :D Har ni båda jobb i Tjörn?

Linda sa...

Pollykaka, är typ en kladdkaka med polly i.. Den var jätte god, men kanske lite för mycket nogat smak för mig..
Jag jobbar också som fsk.lärare, började typ jobba och var tvungen att berätta att jag var gravid och skulle ha bebis 6 månader senare. :) Tur har man fast. Daniel har dock blivit uppsagd jobbar till 31 augusti, och jobb är de ju ont om :S Hoppas Ni har en bra helg. Hälsa Oskar.

Marina sa...

Det gör du helt rätt i gumman! Man måste få rå om sig själv ibland med.. Och klart det ska bli kubb snart igen, vänta tills lillan e frisk igen bara.. Kram

Jenny Ölmebo sa...

Ja man måste få vara JAG ibland oxå. inte bara MAMMA

Skönt å få rå om sig själv lite.
kram