måndag 10 augusti 2009

Rätta till felet är inte alltid så lätt

Det är så lätt att förundras över människan... Hur blev vi dessa överhuvuden på planeten jorden när vissa av oss inte har mycket innanför pannbenet... Vill ni ha ett exempel ;)
Vi har handlat på H&M postorder... mycket smidigt men det hör till att åtminstone ett plagg är fellevererat på något sätt... Denna gång var det ett par boxerkalsingar i påsen som det stod naturvit topp på... Så klart att jag skulle drabbas men när H&M har gjort fel betalar de returkostnaden så det var bara att packa ihop o skicka tillbaka. Men när jag packat klart kom jag på att jag bara fyllt i att varan var fel, inte vad jag ville ha istället. Fast jag tänkte att det fattar de väl -alltså att jag vill ha den "rätta varan" istället.
Idag ringde jag H&M kundtjänst för att vara på den säkra sidan. Den som tar mitt samtal låter som hon tycker jag är totalt puckad... "Vi kan väl inte veta vilken vara du vill ha istället"
-Jo, men den som skulle levereras försökte jag.
Då klämmer tanten i, ganska sur vid detta laget, "men det kan väl inte vi veta..." Har du ett artikelnummer?
Öhhh....
nåja, kanske inte låter så farligt but you should have been there =P

4 kommentarer:

Familjen Kjellman sa...

Hon är utsänd för att pröva ditt tålamod för att du i slutändan skall växa och utvecklas som människa. Frid vare med dig!

Freja & Loves mamma sa...

MAOWHAHAHAHAHA

Jenny Ölmebo sa...

JA jisses, en del ska inte sitta i kundtjänst heller :/

Jenny Ölmebo sa...

JA jisses, en del ska inte sitta i kundtjänst heller :/