tisdag 17 november 2009

nöff-nöff

Idag bar det iväg till vc eftersom det har känts som om ansiktets vänstersida ska sprängas och alvedon har tydligen slutat verka i min kropp.
Fick ta dörren för alla flunsafall... Massa prover och sen kom doktorn. Han klämde o kände för att sen konstatera: -Japp, du har fått en komplikation efter svininfluensan. Men bihåleinflammation botar vi lätt med antibiotika och sjukskrivning. Jag kommer snart.
Där satt jag själv och tänkte "Öhhhhhhhhh, va? Sa han va jag tyckte eller inbillade jag mig nu?"
Så när han kom tillbaka frågade jag lite om vaccination o så, för jag var fortfarande inte säker på att jag hört rätt.
-Ja, den är ju rätt onödig nu. Blablablablabla... Alltså, han sa en massa men min hjärna hörde bara det första...
Så där ser man. Det går tydligen att överleva baconfebern. Varför skriver inte pressen om det?

1 kommentar:

Jenny Ölmebo sa...

ja där ser man, det skriv mkt om det men inte direkt ngt sånt nej.

hoppas du nsart mår bra !
*kramar*