måndag 2 november 2009

vet faen inte var jag ska börja...

Vilken söndag alltså. Först iväg på intervallträning med svägerskan. Hem för att slänga i sig lunch och sen vidare till Myggenäs för att hämta upp Maria för här skulle det allt ridas. Ja alltså inte jag för jag hade inga klackar på skorna och det måste man ju ha... Lillfröken och min fästman (!) var superduktiga. Freja var inte alls rädd på den lilla shettisen men när big Buster hämtades blev hon allt lite skakis, mamman blev ännu mer skakis kan jag lova. Större häst har jag aldrig sett.
Efter en kall eftermiddag i stallet bar det av hem, fixa middag till farmor och familjen. Äta, duscha och allt som hör där till. Snygga som få begav vi oss till Göteborg och mot underbara Lasse.
Konserten var HELT UNDERBAR!!! Jag blev lite fundersam på varför min käre sambo satt o höll om mig och höll mig i handen. Det var ju konsert och då ska man ju klappa händer och dansa lite. Svaret fick jag under "Solen i ögonen" då han pillar på en ring på mitt finger och frågar ifall jag vill gifta mig med honom =) Kan ju inget annat svara än JA!
Så nu var man alltså förlovad - lycklig och förlovad!! Till saken hör ju faktiskt att karln ringt crewet och frågat om hjälp till frieriet. Men sånt gör inte Lasse tyvärr, men Thomas Dileva ställer gärna upp. (Då vet ni ifall det är nån som är sugen på att fria)

Någon som vill komma på medeltidsbröllop?

8 kommentarer:

Linda sa...

Grattis till förlovningen... kram

Lisa sa...

Varför väntade han inte tills ni ska på DiLeva-konserten?!

=)

Grattis till er båda!

Puss, puss!

Anonym sa...

JA JA JA JA JA JA! Trodde aldrig ni skulle fråga! När och vart?
Grattiskramar Camilla

Anonym sa...

Vilken Di Leva konsert förresten?//CK

Marina sa...

JAAAAA klart vi vill komma!
Stort Grattis till er..

KRAM/ Marina med familj

Mi-Marie sa...

Stort grattis till Er! Vad underbart!
Kram kram!

Lilleman säger: sa...

Det var faktiskt låten "Kom ihåg mig" om man skall vara petig, vilket jag är :-)

Annelii sa...

Grattis till förlovningen!!!
VILL komma på bröllop?? brukar man inte bli bjuden??!
KRAMAR Syrran