fredag 30 april 2010

Möhippan avklarad!

Sitter i godan ro på jobbet och utbildar mig i HLR. In stövlar först Maria o jag hajjar verkligen noll. Inte förren jag ser de andra trillar poletten ner.
Får klä ut mig till ängel men barnen kom springandes o skrek: det är Lina som är tandfen. Hahaha!
Vi åkte till Klädesholmen o där bastade vi i en flytande bastu. Drack lite öl :) o badade i havet. Japp, helt sant. Till och med två gånger. Sista vart det naket. Schyssta tjejer som sparade den minsta handduken till mig :) Åh Helena, du missade verkligen nåt :(
Sen blev det god mat o dryck. Därefter åkte vi till Harrys i Stenungsund på pubquiz. O fatta, vi vann. Gud va duktiga vi va! Drack en massa goda drinkar och njöt av det trevliga sällskapet.
En underbar kväll men en mindre trevlig morgon. Började sju i Svanesund o livet kändes faktiskt lite jobbigt just då ;)
Tack alla ni underbara kvinns som var med igår.




1 kommentar:

✫Fru Ölmis✫ sa...

hiih ja det är roligt å få möhippa :) :)