tisdag 20 april 2010




Sitter på Skåpesunds rastplats och äter frukost. Första gången på tre veckor som jag tuggar min frukost :) 2.5 kilo minus blev det denna gång o nu väger jag faktiskt mindre än när jag skrev in mig hos barnmorskan när jag väntade Freja.
Konsulenten tyckte jag skulle fortsätta på ren kur, men det tänker jag absolut inte göra. Nu ska jag börja äta ett mål mat om dagen och det har jag verkligen längtat efter. Säkert blir det minimal viktnergång nästa vecka men det struntar jag i. Tar igen det veckan efter :)
Puss!

2 kommentarer:

✫Fru Ölmis✫ sa...

Ja man ska göra det som känns rätt för en själv :)

grodan bolls blogg sa...

Ja allt blir så mycket lättare om man bara får äta lite. Bli inte besviken om vågen visar plus eller står still nästa vecka. Tänk på att det bara är vatendepåerna som fylls igen *kram*