tisdag 8 juni 2010

2 veckor kvar på cambridge

Idag har jag varit och vägt mig. 1,7 kg minus gör att jag gått ner totalt 14,4 kg på 10 veckor.
Helt otroligt faktiskt. Trodde inte att det var möjligt. Det är så himla skönt att slippa gå och bära på massa onödigt bagage. Jag orkar så mycket mer nu för tiden och livet leker gött.

Bröllopet närmar sig nu med stormsteg och nu börjar den hälsosamma stressen infinna sig. Den kan faktiskt vara ganska go när det mesta löser sig men jag kan tänka mig att den byter skepnad om nån vecka...

6 kommentarer:

grodan bolls blogg sa...

Har ni ordnat allt inför brölloppet? *kram*

Anna sa...

Vad du är duktigt Lina, bra kämpat! Så synd att vi inte kan komma på bröllopet. Hade varit otroligt roligt att få dela er glädje på er stora dag! Kram Anna

Pite sa...

Oj, det var imponerande!! Bra jobbat!

✫Fru Ölmis✫ sa...

Ja det var grymt bra.
Ja nu är det nära, gu vad kul :)

sofia sa...

Hej Moster... Tänkte fråga dig lite om detta med cambridge?
Kan du inte berätta lite, måste man bli meddlem?

Kramar Fia

Freja & Loves mamma sa...

Nä man blir inte medlem utan letar rätt på en konsulent nära där man bor. Sök på nätet.