söndag 20 juni 2010

Och så fick prinsen sin prinsessa...

Snart är det dax att nästa prins får sin prinsessa. Dagen D närmar sig med stormsteg och nervositeten kommer smygande mer och mer. Allt är i princip klart och jag måste säga att det mesta har gått väldigt smidigt. I början på nästa vecka är ringarna klara och jag är såååå nyfiken. Det ska bli så häftigt att sätta en egendesignad ring på fingret. Vänta så ska ni få se vilken skönhet det är =)
Min mamma kommer på tisdag och det känns skönt. Då kan vi fixa det sista utan att behöva bekymra oss för barnvakt. För det är allt en del kvar men det är sådant som inte kan fixas innan.

3 kommentarer:

✫Fru Ölmis✫ sa...

Ja gud vad spännande :) ser verkligen fram emot att få se bilder sen :)
*massa kramar* :)

Marina sa...

Nu blir jag lite nervös.. Blir ringarna klara nästa vecka?? Är det inte på fredag stora dagen D är? :-)

Freja & Loves mamma sa...

men jag skrev inlägget förra vecka ju =P