torsdag 29 juli 2010

Snart helg men först veckan som varit

Vi hade planer på att campa i Kolmården i helgen men det satte ekonomin stopp för, sen skulle vi följa med Kjellmans och campa i Hjärtum men då ska karln på arr möte med lajvet. Så jag antar att det blir en stillsam hemmahelg :-/

MEN, veckan som varit har bjudit på mycket. Vi började med att åka till Liseberg på måndagen för att träffa min bror Stefan med familj. Mycket folk får man räkna med under högsäsongen men detta va nästan löjligt. Över en timmes kö på vissa attraktioner.



Här står jag och Angelica i kön till Kållerado. Den är såå rolig, vi blev jätteblöta :) bara 30 min kö!

Sen gick vi till vårat bokade bord på stora restaurangen och avnjöt deras smörgåsbord.


Jag älskar verkligen deras havet-avdelning.

Efter maten gick vi och fick valuta för våra åkband. Radiobilar, höjdskräcken och Lisebergsbanan ingick i vårat åkschema. Nästa gång tänker jag boka ett quickpass och gå rätt förbi köerna :)


Vi avslutade Liseberg med massa Kålleradoåk :) och nu blev även älsklingen blöt.


Dagen efter tog vi oss till Siba för att uppdatera familjens vardagsrums-media. Platt-tv, hemmabio och ett Wii blev vårat och nu idag har iaf jag världens träningsverk efter gårdagens Wii-spelande :)


Undra vem som tycker det är roligast?!

/Lina

1 kommentar:

✫Fru Ölmis✫ sa...

Mm liseberg e så skoj! :)

Åh vad roligt å shoppa lite sånt :)

hehe ja det brukar vara de äldsta som tycker det e roligast till slut ^^