måndag 15 november 2010

Hur svårt ska det vara??

Freja fyller snart 4 år och hon ska få ha barnkalas för första gången. Hon har själv valt ut några kompisar som vi ska bjuda eftersom det är omöjligt att bjuda alla.
Nu till problemet... Att bjuda.
Man får inte ge ut inbjudningar på förskolan. Helt i min linje. Det är absolut inget jag protesterar emot.
Vi har inga barnlistor med adress o telefonnummer så det funkade inte med snigelbrev.
Vi har inga maillistor så mail faller oxå.
Jag ringde förskolan idag o frågade en pedagog om telefonnummer. Hon ville inte ge ut några utan att diskutera detta med de andra. Visst jag köper det också men VA FAN?! Hur ska jag göra då? Stå i tamburen hela dagen o fånga respektive förälder o lämna inbjudan?
Nästa vecka är det föräldraråd o detta ska upp på tapeten då kan jag lova...


/Lina

1 kommentar:

Anci sa...

Hej !!
Ja visst är den underbar. Och ja jag fann den=). Det är märket Boråsan ECO och den fanns på Stuvbutiken här hos oss. Den va inte alls dyr heller 139:- rullen =) Hoppas du finner den hos er. Jag är verkligen helt sjukt förälskad i den =)
Kram