lördag 23 augusti 2008

Min lilla tjej blir bara större o större...

Idag har vi varit o köpt en ny säng till Freja eftersom den nya bebben ska få spjälsängen så småningom. Vi får se hur det går, i värsta fall står spjälsängen klar att använda igen.


Visst har Freja snygga tapeter -de har hon fixat alldeles själv. Sa ja att vi ska måla hennes rum sen =)


Ibland på jobbet kommer barnen med nya frisyrer som man ser att de inte varit hos frisören o fått.... Jag har svurit på att inte göra likadant med Freja men skit, häromdagen föll det. Saxen åkte fram o jag klippte hennes lugg.... Men bara lite grann -det kan ju inte vara så farligt, trodde ja. Ack så fel man kan ha. OJ, blev den SÅÅ kort. Nåväl, den växer ut snart o ja har lärt mig min läxa... Första barnet är väl ändå bara en provgång?! =)





Inga kommentarer: