onsdag 20 augusti 2008

Typ en halv mille i skuld....

...och vad gör jag på mitt jobb... föröker lägga snoriga ungar som inte vill, som står o skriker i högan sky och hatar mig mer o mer för var minut som går.
Frågan är då: "Bryr jag mig?"
Nä, inte egentligen. Fan, efter en massa år på universitetet o en massa i skuld måste jag väl kunna hitta något mer spännande som utmanar min hjärna på ett annat sätt än "hur ska vi få honom att sova?"
Visst, pedagogik finns även på förskolan men jag kräver nog lite mer för att bli nöjd...

Dessutom, för att göra allting värre så körde jag på en katt härom dagen (Bland det värsta som hänt i mitt liv) så nu får jag råångest varje gång jag ska till o hem från jobbet och måste passera stället där dråpet skedde.

2 kommentarer:

stickling sa...

Men fy vad hemskt! Men jag tycker att du är en god människa ändå. Hoppas ångesten ger sig!

Vi kan ses och leka skola när du vill. :)

Anonym sa...

jaaa, får ja lära dig liggande stolen då??