måndag 22 december 2008

inte jättegröna fingrar...


Nä, jag har aldrig haft gröna fingrar även fast jag tycker det är urkul med blommor, plantera o så vidare. När Frejas fördelsedagskalas var fick även vi lite inflyttningspresenter o dessa azaleor fick vi bland annat. De är helt underbara men tydligen VÄLDIGT svåra att sköta. Pappas särbo förklarade så gott hon kunde om skötseln o önskade mig lycka till ;). De flesta dör relativt snabbt... MEN, kolla mina. Det är över en månad sen jag fick dem o de blir bara större o större för varje dag. Jag sköter om dem som små barn o har t om oroat mig över hur det ska gå för dem ifall jag blir liggandes länge på BB.
Ja, jag är lite korkad men håll med om att de är vackra...

5 kommentarer:

Anonym sa...

hihihi nä syrran d är inte svåra, de får aldrig bli torra, sen ska de vattnas i krukan å kunna suga när de blir törstiga .. lycka till.. jaha ja ingen liten än????? hoppas du inte behöver åka in på självaste julafton bara hehe.. hörs av kram syster Annelii å du GOD JUL TILL ER ALLA FRÅN OSS ALLA...

Freja & Loves mamma sa...

men du hör ju själv, aldrig bli torra... det är inte det lättaste ;)
Näpp, ingen julaftonsbebis här inte, då får de stoppa tillbaks den...

Freja & Loves mamma sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
✫Fru Ölmis✫ sa...

hehe ^^
ja de var jättefina :D

Mi-Marie sa...

Vill passa på att önska er en riktigt God Jul!

Stora kramar