måndag 14 september 2009

De´ e´ mycke´ nu............

Jag har så mycket i huvudet just nu och det resulterar i att inget vettigt kommer ut när jag ska te och skriva i bloggen, bara massa rappakalja...
Jag trivs super på jobbet. Det är så underbart att få tänka igen =) Att träffa arbetskamraterna och faktiskt prata om saker som utvecklar ens hjärna. Att få arbeta med småmänniskor som kan göra en såå arg men samtidigt såå glad. Att få sakna sina egna små och få massa kramar och pussar när jag kommer hem. Jag är pigg och har hela tiden lust att prova nya smarta saker och lösningar. De´ e´ grejer de´...

Idag var Freja och klippte sig. Kort och fint blidde det. Spara ut får hon göra den dan hon inte gnäller vid borstning ;p
När jag kom hem berättade jag för henne att jag tyckte det blev snyggt. Fick svaret: -Du är oxå snygg mamma!
Det är bara att tacka och ta emot =)

2 kommentarer:

Marina sa...

Vad go hon e din tös..:-) Kommer det en bild på henne snart då? Jag hoppas min lilla blir frisk snart så vi kan träffas igen.. Kram

Jenny Ölmebo sa...

Skönt att det känns bra på jobbet :)

hehe vad go hon är då! :)

Ta hand om er
*krama*