lördag 12 december 2009

Akuten

I onsdags tillbringade fästmannen dagen på akuten med älskade Love. Efter ett läskigt fall från skötbordet bildades en konstig grop i pannan på honom och han var inte fullt så lessen som jag velat. 1177 kontaktades och de rådde oss att åka in till akuten, som finns på Östra (typ Göteborg). Allt detta skedde 20 minuter innan jag var tvungen att åka till jobbet och jag kan lova att jobbet inte var min första prioritet... men men, det blev Orust för min del och Östra för Love och fästmannens del. Som tur va kunde farmor ta Freja.
Den dagen var sååå lång... Ringde flera gånger men telefonen var avslagen. Nervo in i benmärgen. Till slut, vid tretiden, ringde det. Allt var ok och de skulle åka hem igen. All spänning släppte och tårarna va nära kan ja lova. Fan va jobbigt det är när de små gör sig illa...
Idag har Love en snygg panna. Den går i blått, rött, gult och lite grönt tror ja =)

6 kommentarer:

grodan bolls blogg sa...

stackars lilla killen, men vilken tur att allt gick bra *kram*

✫Fru Ölmis✫ sa...

usch då :(
förstår att det var jobbigt :(

Vad skönt att det var ok med honom
*krama*

Anonym sa...

Å vad skönt att höra att det gick bra ändå. Kan verkligen förstå ångesten, huja... Varm kram och ha en fin lucia

Rakel

Anna sa...

Usch vad läskigt! Vilken tur att allt gick bra!

Kram till er alla

✫Fru Ölmis✫ sa...

SÅ, nu har jag klottrat över :)

✫Fru Ölmis✫ sa...

God jul :)