måndag 28 december 2009

tröttnar så lätt...

Det är skönt att förnya sig... därför byter bloggen utseende lite då och då. Det känns roligare att blogga då med =)

Julen har flytit på bra. Mkt god mat, fina julklappar och trevligt sällskap. Barnen fick klappar av tomten som kom på besök. Freja genomskådade sin pappa redan i hallen, men spelade med hela tiden endå. Hon vågade nog inte riskera några julklappar =)
Love var dessvärre jätteförkyld men nu är han sig själv igen, lagom till hans 1års dag som är på onsdag. Detta innebär att ett kapitel i mitt liv är slut. No more tutte för lillemannen. Detta lär inte bli poppis med tanke på hans tuttmani =)
För att skriva lite om mig själv oxå, kan jag berätta att jag har semester nu och börjar jobba igen nästa år =) Med två helt nya kollegor och en totalt ommöblerad avdelning... Det känns bra och jag tror på det!
Mycket bebisar föds nu. Ett stort grattis till min systerdotter Petra som fick en liten Charlie för ett tag sen och ett stort grattis till min kära vän Andrea som fick en liten Magda i julklapp!
Hoppas ni har haft det bra i jul och tänker positiva tankar redan nu så nästa år blir grrrreeeeaat!
(Jag är totalt otroende, förutom när det gäller karma)

3 kommentarer:

grodan bolls blogg sa...

Det hade varit mysigt att fira nyår ihop. Vi får se till att ses snart *kram*

Grodanboll sa...

Jag behöver gå i skola hos dig för att lära mig bloggen hi h*kram*i hi hi

✫Fru Ölmis✫ sa...

hehe ja jag vet vad du menar hehe :p