onsdag 3 februari 2010

Jag blir så trött...

På snön, på vägverket, på mig själv. Kom hem till en igenskottad infart. Tar sats o ska över. Tänker microsekunden innan det tar stopp att fan, jag skulle ha stannat o skottat lite = (
Jo, stenfast sitter bilen så det va bara att gå ut o börja sopa under bilen. Som tur är bor vi på landet. Traktor i sikte som stannade o hjälpte ung kvinna i nöd ;-)  Fästmannen kom oxå o hjälpte till o en putt senare är jag loss... Hurra, vad jag längtar efter regn o slask ibland!

6 kommentarer:

grodan bolls blogg sa...

Då är vi två......börjar känna mig inlåst här =( Tur att du snabbt kom loss *kram*

Freja & Loves mamma sa...

snabbt o snabbt =) en halvtimme som kändes som en evighet, hahaha

✫Fru Ölmis✫ sa...

usch usch :( förstår att du e trött på det.
Tur att du fick hjälp :D

✫Fru Ölmis✫ sa...

Hej.
Tack för din kommentar :)

Ja jag blir mätt, det blir jag :)
Ja jag ska börja med mer nyttigare bröd. ja ris, pasta och potatis äter jag mkt lite av :)
Jag skippar det inte helt, men jag äter en mkt liten mängd av det.
Det är svårt att få is ig rätt hela tiden tycker jag :/
Vid varje måltid menar jag :/

Kram

✫Fru Ölmis✫ sa...

Ja så tänker jag med, men jag får inte i mig så mkt kolhydrater som du ser på listan :)
lite måste jag ha mig för kroppen behöver det.

Det är svårt att få en bra balans tycker jag :)

Nu till lunch äter jag sallad och gurka och kotletter :P

Anonym sa...

Ja Denna Snö är inte KUL
Men man kan ju så Tomater NU och drömma till Sommaren då man plockar och äter ljumna Tomater De du