tisdag 23 november 2010

Freja 4 år!

Lillfisan blev hela 4 år idag. I morse överraskade vi henne med sång, en muffins med ett ljus i och en massa paket. Hon blev jätteförvånad. Men sen när hon såg ljuset sa hon: Men mamma, jag fyller ju inte ett år, jag fyller faktiskt fyra... Haha, fick snällt förklara att det inte fick plats flera =)

 Smulor i hela sängen men hur ofta äter man muffins i sängen?

 Öppnar paket från farmor & farfar. Ett underbart dockhus som de gjort själva.

 Freja älskade dockhuset...

Självklart har damen bestämt dagens meny. Tacos och marängsviss... MUMS!

Känns ganska sjukt att det har gått 4 år sedan hon kom. Tiden går så fort och det händer så mycket nästan varje dag. Trotsen kanske lägger sig nån dag framöver men snart är det ju ändå dax för puberteten ;)

4 kommentarer:

stickling sa...

Du far krama om lilla snuttan fran mig!

Kanns helt stort att det ar fyra ar sedan som sagt... Har vi verkligen haft sa roligt?? ;) Snart far man borja kopa ut at henne ocksa... :P

Och nej, jag har inte utvecklat dyslexi. Det ar bara lite daligt med prickar i Thailand... Gott om regn dock men det ar ju en annan femma... :)

Freja & Loves mamma sa...

Absolut. Vi saknade dig på barnkalaset =) Klart vi har haft så roligt, eller??

Prickar eller inte, skönt att höra av dig. Förutom regnet, är allt bra?

Kram

stickling sa...

Allt ar bra! Semesterlivet ar ratt nice... :) Tiden gar alldeles for fort dock... Mindre an tva veckor kvar av mina fem veckor semester. Ar pa Ko Lanta nu men ska alldeles strax aka till Ao Nang dar jag ska mota upp med nagra kompisar hemifran.

Har nats av ryktet att ni har det ratt kallt i Sverige... Inte det minsta avundsjuk!

Ta hand om er!

Kramar

Jenny fru & 4 barnsmorsa sa...

ja gud vad fort det går!!
4 år redan!!!
Känns helt sjukt när man tänker efter jue, var det ca så längesen vi träffades första gången :)

grattis i efterskott till tösa!!! :)