lördag 4 december 2010

Kursen för mig...

Länge länge har jag letat efter nåt som ger mig mer kunskaper om IT i skolan. Föreläsningar, workshops, kurser o längre utbildningar har lyst med sin frånvaro. NU har jag hittat en kurs som jag MÅSTE gå.
"IT för lärare" heter den. Det är en distanskurs på Stockholms universitet och det är inga träffar IRL =) De grupparbeten som ska göras görs via MSN. Har sökt den idag och gud vad jag hoppas på att komma in. Den går på halvfart och är 7,5 poäng så det blir nog inga problem med att jobba samtidigt.
Hoppas, hoppas, hoppas

2 kommentarer:

Marlene ♥ sa...

Va roligt. hoppas du kommer in då. Undra vad ni får lära er?

Freja & Loves mamma sa...

Åh en massa spännande saker hoppas jag =) Bland annat hur man får in it i undervisningen på ett naturligt sätt.